مقایسه ی سفر با تور و بدون تور به جزیره زیبای کیش
نوشته شده توسط : چوبین

مقایسه ی سفر با تور و بدون تور به جزیره زیبای کیش

لازم به گفتن نیست که جزیره زیبای کیش یکی از نقاط فوق‌العاده‌ی خلیج همیشه فارس و البته ایران است. مخاطبان تور کیش بیشمارند. این جزیره‌ی مرجانی همواره یکه تاز عرصه  توریسم و گردشگری است؛ به طوری که در خیلی از موارد گوی سبقت را از کشور های خارجی و پرطرفدار (از نظر توریسم) ربوده است. عوامل متعددی هستند که موجب این برتری شده اند ولی از معروف ترین آن ها میتوان به اهمیت نسبت به گردشگری داخلی و استفاده از تور ارزان کیش برای هموطنان عزیزمان، کمتر بودن هزینه ها نسبت به سفر به کشور های خارجی و عدم نیاز به پرداخت عوارض خروج از کشور، وجود هتل ها، امکانات و موجبات تفریحی کم نظیر و… . توضیح جامع و کامل موارد ذکر شده را شما مسافران گرامی تور لحظه آخری کیش میتوانید به راحتی در صفحه‌ی چرا کیش؟ به دست بیاورید، حال آن که قصد ما در این مطلب مسئله ای دیگر است و آن هم چیزی نیست به جز ارزیابی این مسئله که چه روشی برای سفر به کیش مناسب تر است؟ استفاده از تور کیش یا سفر بدون تور؟

در ادامه با خادمان خود در آژانس مسافرتی چوبین همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

تور کیش

 

معرفی تور

یک پکیج تور شامل مواردی اساسی از قبیل اقامتگاه، حمل و نقل، مسئله خوراک و گشت در مقصد و ویژگی ها و امکانات دیگری است که در تور های مختلف با همدیگر تفاوت دارد و البته میزان هزینه ای که از طرف شما مخاطب تور کیش پرداخت میشود هم در آن تفاوت دخیل است! لاکن در کل، آژانسی که با آن قرارداد بستید و قصد سفر با آن را دارید، نسبت به هر آن چه که در برگه قرارداد ذکر شده در مقابل شما تعهد دارد.

 هزینه

به احتمال زیاد هنگامی که در حال جستجو برای یافتن این مطلب بودید، خواه ناخواه، اندکی با مفاهیمی از قبیل چارتر و یا پکیج آشنا شدید لاکن ترجیح نویسنده حقیر بر آن است که توضیحی بسیار کوتاه در مورد این مسائل در این مطلب گنجانده شود: معمولا شرکت ها و آژانس‌های مسافرتی که برای شما تور های مختلف را فراهم میکنند، صندلی های هواپیماهایی که مقصدشان کیش است را برای یک سال اجاره میکنند و همین طور طی قرارداد هایی با هتل های کیش، آن ها را برای طولانی مدت رزرو میکنند. ثمره‌ی فرایند ذکر شده این میباشد که با استفاده از تور ارزان کیش، مسافران گرامی مبلغ بسیار پایین تری را نسبت به سفر بدون تور پرداخت میکنند، چرا که اگر قصد سفر بدون تور را داشته باشید، میبایست برای تهیه ی اقامتگاه و همینطور وسیله نقلیه مورد نیاز که از ملزومات سفر هستند، به صورت جداگانه مبلغ قابل توجهی بیشتر از آن چه که باید برایتور کیش بپردازید، کنار بگذارید.

گشت در جزیره

عمده ی سفرهایی که به این جزیره انجام میگیرد، تفریحی میباشد و معمولا عمری بیشتر از یک هفته ندارند. اما در مقابل این جزیره، جزیره ای وسیع میباشد که جای جای آن آکنده است از مکان های تفریحی و تاریخی که گذشتن و رفتن از کنار آن ها برای گردشگر، کاری است بس دشوار و آزاردهنده! زمان کم و مکان های رفتنی زیاد و این مشکل زمانی به اوج خود میرسد که این سفر، اولین سفر به کیش برای مسافر ما باشد…

اما راه حل مشکل ذکر شده در محاسنات تور کیش تجلی پیدا میکند. اجراکنندگان تور کیش، به چند وچون و کلیات و جزئیات جزیره کیش واقفند و بارها و بارها به این مکان دل انگیز سفر کرده اند و در طی تور از تجربیات خود در جهت ساختن خاطره ای خوش برای مسافران استفاده میجویند. شما مسافر گرامی تور لحظه آخری کیش میتوانید از این امکان بهره جویید و از حداقل زمان، حداکثر بهره را ببرید.

تور کیش

کیفیت

بحث کیفیت و اهمیت آن در تمامی جنبه های زندگی ما سایه گسترانیده است و بر همگان روشن است که قدرت این سایه بر روی مسئله سفر هم انکار ناپذیر است. سفر بدون تور و البته با تجربه‌ی کم از مقصد میتواند رسیدن به این کیفیت را از بعد خوراک، محل اقامت و یا حمل و نقل تحت شعاع قرار دهد. اما استفاده از تور کیش و تجربه ی آژانس مسافرتی که بر طبق وظیفه، مواردی نظیر رستوران با کیفیت، هتل مناسب و حمل و نقل آسان و ایمن را برای شما به ارمغان میاورد میتواند تا حد زیادی خیال شما را از این بابت راحت نماید.

در آخر هم باید اضافه کنیم خادمان شما در آژانس مسافرتی چوبین برای فراهم کردن تور نوروزی کیش  جهت استفاده ی شما عزیزان اعلام آمادگی کامل مینمایند.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: