امنیت در کیش
نوشته شده توسط : چوبین

امنیت در کیش

مقدمه

باید به خدمت شما مخاطبان گرامی و عزیز آژانس مسافرتی چوبین و علاقمندان به تور‌کیش عارض شوم که در این مطلب قصد داریم کمی در مورد یکی از نعمات معنوی که جز اساسی و لاینفک زندگی است و وضعیت آن در جزیره ی زیبای کیش صحبت کنیم و آن مهم هم چیزی نیست به جز امنیت…

از قدیم الایام و حتی از زمانی که انسان ها به صورت قبیله و توتمگونه میزیستند، همواره امنیت مورد توجه آن ها بوده و برای آن تدابیر مختلفی اندیشیده میشده و وجود امنیت در یک قبیله، مسئله ای قابل افتخار بود و اقتدار اعضای آن را گوشزد میکرد. خواه این امنیت در مقابل بلایای طبیعی بود، خواه حیوانات درنده و یا حملات قبایل دیگر.

اما با پیشرفت تمدن که ریشه های خود را در زمین حاصلخیز و مستعد همه‌ی ابعاد زندگی بشر گسترانیده است، امنیت هم تحت تاثیر قرار گرفت و شاخه های مختلف آن به گروه های گوناگون سپرده شد.

اما موضوع بحث ما در این مقاله قطعا سیر رشد و تکامل تمدن نیست بلکه بررسی و آشکار ساختن اوضاع جزیره زیبای کیش از لحاظ امنیت است.

امنیت نماینده‌ی بین المللی ایران در آب های خلیج همیشه فارس

برای بررسی و رسیدن به درونمایه تیتر مذکور، ابتدا باید دلیل اینکه چرا ایجاد حداکثر امنیت در جزیره زیبای کیش تا این حد برای ما حائز اهمیت میباشد را بدانیم.

جزیره ی کیش به عنوان اصلی ترین منطقه ی آزاد اقتصادی ایران و همچنین یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری شناخته میشود و از همین جهت هم باید گفت که الحق و‌ الانصاف برای گسترش فعالیت های اقتصادی، گردشگری خود که هر دو برای کشورمان خیلی مهم میباشد نیاز به حداکثر امنیت دارد، چرا که اگر جزیره، آن طور که شایسته است امن نباشد، قطعا مشکل ساز خواهد شد و دیگر نه سرمایه گذاری در آن سرمایه گزاری میکند و نه گردشگری برای تفریح و گردش به آن سفر میکند که هر دو ضرر اندر ضررند!

این امنیت شامل چه مواردی میشود

همان طور که در بالا عرض کردیم، امنیت شامل موارد و ابعاد مختلف زندگی انسان میشود، حالا اگر ما به امنیت اجتماعی، مدنی بسنده کنیم، مواردی همچون مبارزه با مواد مخدر، سرقت، فحشا، آدم ربایی، جنایت، حضور اتباع بیگانه به صورت غیرقانونی و…، تثبیت موارد ارزی و ارتباط با بانک مرکزی و امنیت اقتصادی بین شرکت ها و یا امنیت راه سازی و ایمنی حمل و نقل میتواند چشمگیر باشد.

 این امنیت چطور تامین میشود

قطعا پیدایش چنین امنیتی ملزم همکاری پایاپای سازمان ها و ارگانهای مختلف، پلیس و صد البته کیشوندان گرامی میباشد. مواردی همچون ایجاد پاسگاه های پلیس مختلف، استفاده از استاندارد های بین المللی در ساخت و ساز و راهسازی، فعالیت قدرتمند شرکت های بیمه گر، تزریق به اندازه منابع ارزی به بانک های جزیره و درنهایت بهتر فعالیت کردن تاجران، ایجاد تسهیلات رفاهی امنیتی کافی برای گردشگران و وجود آموزش های متعدد سبک زندگی اجتماعی بهتر برای کیشوندان گرامی  که مجموعه ی موارد ذکور میتواند تا حد قابل توجهی به امنیت و آرامش این نگین خلیج فارس کمک کند.

تور کیش

اوضاع کنونی امنیت در کیش به چه شکل است

خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد امنیت در جزیره هستیم که این پیشرفت از جهتی هم قابل پیشبینی است چرا که با مبدل شدن جزیره به منطقه آزاد اقتصادی، لازمه‌ی فراهم شدن ابعاد مختلف امنیت هم به شدت وضوح پیدا کرد و همین امر موجبات رشد موازی اقتصاد و امنیت را فراهم کرد. البته باز هم باید تاکید کنیم که یکی از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن این امنیت و آرامش، کیشوندان گرامی میباشند که تمام تلاش و همت خود را در این جهت به کار گمارده‌اند.

در این مطلب اشاراتی هم به لزوم امنیت و ثبات اقتصادی کردیم ولی در مجال و حوصله ی آن نمیگنجید که بخواهیم شرح جامع تری از اقتصاد بدهیم یا برای مثال در مورد یک الگوریتم اقتصادی به بحث بپردازیم، اما به همین حد میبایست اکتفا کنیم که بسترسازی اقتصادی و وجود روابط حسنه با بانک، قسمی مهم و غیر قابل انکار از شرایط لازم برای رشد جزیره را تشکیل میدهد.

تور کیش

در پایان هم باید تاکید کنیم، خادمان شما در آژانس مسافرتی چوبین در صدد ایجاد شرایطی مناسب برای برقراری تور لحظه آخری کیش برای شما عزیزان میباشند که از سفر به این جزیره امن که آرامش در آن موج میزند لذت کافی ببرید انشاالله.

جهت هماهنگی برای تور ارزان کیش با کارشناسان ما تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: