نوشته شده توسط : چوبین

اجاره خودرو در کیش

تور کیش

اجاره خودرو در کیش

هنگامی  که فکر خرید تور کیش از ذهن شما میگذرد قطعا ذهنتان مملو میشود ‌از انجام‌کارهایی که در شهر خودتان انجام نمیدهید یا نمیتوانید انجام دهید! اگر بخواهیم آن ها را مورد به مورد ذکر کنیم مطمئنا زمان زیادی خواهد برد که فکر نمیکنم در حوصله ی مطلب بگنجد ولی معروف ترین آن ها را میتوان در دسته‌های تفریحات آبی، گشت دور جزیره، خرید از مراکز تجاری مجلل  و یا اجاره ی ماشین‌های لوکس و گذراندن زمانی خوش با آن ها جای داد. فکر نمیکنم تعداد زیادی از ما توانایی خرید پورش پانامرا را داشته باشیم! ولی قطعا بیشترمان خیلی راغبیم (بعضا آرزو داریم) که حتی یک بار هم که شده سوار بر این عزیز دل شویم، راهنمای چپ را زده و از دوبرگردان دور بزنیم یا مرتبا به دوست خود خیره شده و بی دلیل (البته اگر باکسر را دلیل ندانیم!) قهقهه بزنیم و از توانایی خودروسازی ایتالیا تعریف کنیم! البته اگر طرفدار برند ها و خودرو های دیگر هستید نیز میتوانید به راحتی مقصود را پیدا کنید؛ با پرداخت هزینه ای ناقابل! قیمت تور کیش که مناسب است احتمالا قیمت اجاره ی خودرو هم مناسب باشد. اگر همه ی موارد ذکر شده را هم فاکتور بگیریم، حقیر فکر میکنم استفاده از این همه زیبایی و جاذبه ی جزیره ی زیبای کیش در مدت زمان چند روز بدون خودرو امکان پذر نیست یا حداقل خیل سخت مینماید. از این رو در این مقاله قصد داریم کمی در  مورد اجاره خودرو در جزیره کیش صحبت کنیم. به محض ورود به کیش شاهد جولان خودرو های درجه یک که ممکن است خیلی از آن ها را تا حالا حتی دیده باشید خواهید بود. آهن پاره‌هایی با قیمت خیلی‌زیاد که هر کدام نماینده ی برند خود و یکی از غول های صنعت خودرو هستند. زمان آن رسیده است که شما هم سوار چیزی که دوست دارید شوید. چرا که نه! برای این منظور چندین راه دارید که همگیشان ساده و در دسترس هستند.

1-استفاده از سایت های آژانس های رنت‌کار(اجاره ی ماشین) در کیش و رزرو خودرو مورد نظر که میتوانید به محض ورود به جزیره از فرودگاه خودروی خود را تحویل بگیرید.

2-حتی اگر رزرو هم نکردید میتوانید در فرودگاه خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید.

3-یکی از راه های دیگر، درخواست اجاره خودرو از محل اقامت (هتل) خودتان میباشد، البته اگر هتلتان این امکان را داشته باشد.

4- در نهایت اگر از راه های ذکر شده استفاده نکردید میتوانید به یکی از آژانس‌های رنت‌کار کیش مراجه کرده و خودروی مورد نظر خود را تقاضا کنید.

اجاره خودرو در کیش

بعضی از آژانس ها آیتم‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته اند برا مثال میتوانید رزرو کنید که خودروی لیموزین برای استقبال و رساندن شما به هتل، به فرودگاه بیاید البته با راننده! برای مثال شما تور کیش لحظه آخری را خریداری نموده، سفر میکنید و خواهید دید که در فرودگاه کیش برای ایاب ذهاب شما مانند یک سناتور عمل میکنند!

اما این عزیزان که خودرو اجاره میدهند هم رایگان کار نمیکنند. بهتر است کمی هم از مسائل مالی بگوییم، هر چند فکر میکنم بحث هزینه کردن کمتر مورد استقبال قرار بگیرد!

هزینه اجاره خودرو در کیش از 200 هزار تومان تا حدود 1 میلیون تومان متغیر است (1396) البته فراموش نکنید موارد لاکچری و خیلی خاص هم وجود دارد که ممکن است مبلغی دیگر از شما بگیرند.

برای اجاره کردن خودرو در کیش شرایطی وجود دارد که سعی کردیم آن ها را به صورت جامع گزارش کنیم:

1-مستاجر میبایست حتما دارای گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی معتبر باشد.

2-زمان مقرر اجاره ی خودرو 24 ساعت است که قابل تمدید میباشد..

3-مستاجر ملزم میباشد یک چک بانکی با نام خود و یا  مبلغی از حدود 1 تا 5 میلیون تومان( در شرکت های مختلف متغیر است) برای جبران خسارت های احتمالی نزد اجاره دهنده ودیعه گزارد که بعدا به مستاجر مسترد خواهد شد.

4-مبلغ 200 هزار تومان از مبلغ شما تا حدود 2 هفته برای پرداخت خلافی های احتمالی نزد آژانس مورد نظر خواهد ماند و بعد از طی شدن زمان مشخص به حساب شما واریز خواهد شد.

البته سیاست های اقتصادی آژانس های مسافرتی در این زمینه ایجاب میکند که شرایط کمکی دیگری هم از برای شما فراهم سازند به عنوان مثال اگر شما گواهینامه‌رانندگی ندارید و یا نخواهید مبلغی ودیعه بگذارید میتوانید درخواست خودرو با راننده بفرمایید.

البته این را هم باید اضافه کنم که حتما و حتما خودروی مورد نظر خود را از شرکت های معتبر اجاره فرمایید که یک وقت خدایی ناکرده وقتی به شهر خود مراجعه کردید ماه ها چشم انتظار اس ام اس بانک برای مسترد شدن مبلغ ودیعه خود نباشید! در ضمن میتوانید با مراجعه به سایت های مربوطه از خلافی خودرویی که دستتان بوده است مطلع شوید.

نکات پایانی

-هنگام تحویل گرفتن خودرو حتما از سلامت آن اطمینان حاصل فرمایید.

-گرفتن کارت خودرو و بیمه ی شخص ثالث را از اجاره دهنده فراموش نکنید.

-سعی کنید خودرویی که دریافت میکنیم تا جایی که ممکن است جوان باشد که شامل گارانتی بشود.

-در نظر داشته باشید مسولیت خرابی های ناشی از اصطکاک خودرو به هیچ وجه من الوجوه به عهده ی مستاجر نخواهد بود.

-تا حد ممکن قوانین راهنمایی‌رانندگی را رعایت کنید و ایمن رانندگی کنید، اول برای حفظ جان خود و دیگران و دوم برای حفظ جیبتان که مجبور به پرداخت خلافی نشوید.

-بیتشتر خودروهای اجاری جزیره شامل دسته هایی مانند موستانگ، شورولت، نیسان، کادیلاک، جوک، هیوندای، بی ام دابلیو، بنز و … میشود البته احتمال اینکه خودروی آرزوهای خود را برای اجاره پیدا کنید خیلی زیاد است!

در آخر هم خادمان شما در آژانس مسافرتی چوبین، یک تور کیش ارزان آغشته به رنگ خودروی آرزوهای شما را برایتان آرزومندند! سفر به خیر!

تور کیش




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: