همه چیز در باره هتل ترنج
نوشته شده توسط : چوبین

همه چیز در باره هتل ترنج

یک زندگی متفاوت برای چند روز اقامت در خانه های ییلاقی با امکانات فروان و با کیفیت یک ایده‌ال برای هر کسی میتواند باشد. اما مسافران تور کیش چرا هتل ترنج را انتخاب میکنند؟
در ادامه اطلاعات کاملی در باره این هتل بسیار زیبا توضیح میدهیم.
ترانج یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتلهای ایران است. 100 خانه‌ی ییلاقی ساخته شده بر روی آبهای خلیج فارس که با پنل‌های شیشه ای برای دیدن زندگی جانداران در زیر آبهای زیبای جزیره کیش طراحی شده است. دیدن شگفت انگیز غروب خورشید و یا خوردن صبحانه در زیباترین قسمت جزیره کیش در میان انبوه از آب های خروشان یک واقعیت زیبا از زندگی چند روز روی آب است. هتل ترانج تجربه ای استثنایی از نزدیکی بین آب و طبیعت را ارائه می دهد. و مفهوم آرامش بی نظیر را میتوان تجربه کرد .هتل ترنج می تواند یکی از بهترین هتل‌ها در کیش از جنبه های مختلف گردشگری در ایران باشد.

هتل ترانج
هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است که در تاریخ 22 بهمن 1394 افتتاح شده است .این هتل پنج ستاره در نوع خود بی نظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته است.والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل است.

در ساخت مجموعه هتل ترنج کیش تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید.

همه چیز در باره هتل ترانج

اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب هستند که مطابق با به روزترین امکانات تجهیز شده اند و نمای رویائی از دریا را به نمایش می گذارند. هتل دریایی ترنج کیش دارای 100 ویلا و پنج سوئیت VIP می باشد که سوئیت ها بر اساس فرهنگ ملل مختلف طراحی شده اند و توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از دیگر امکانات هتل ترنج می توان به رستوران های مختلف و کافی شاپ های ساحلی اشاره کرد که با ارائه بهترین خدمات، سعی در جلب نظر مهمانان گرامی داشته است.

هتل ترنج همه امکانات خوب را دارد از جمله عکاسی که خاطرات خوشتان از اقامت در هتل ترنج را ثبت و ماندگار می‌کند و خودروهای اجاره‌ای که گشت در ساحل و جزیره را آسان می‌کند و نیز اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی که به لحظاتتان رنگ هیجان می‌بخشند. کانتر گردشگری، خدمات لاندری و اورژانس از دیگر خدمات هتل ترنج است که همه آسایش کامل شما را در اینجا تضمین می‌کنند.

در هتل ترنج خدمات رایگان زیادی دارید از جمله خانه کودک، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید و والیبال ساحلی و سالن بدن‌سازی.


تور کیش هتل ترنج

تور کیش اتاق یک نفره استاندارد

تور کیشاتاق یک نفره لوکس

تور کیش اتاق ۲ نفره لوکس

نرخ تور کیش اتاق ۳  نفره لوکس


تور کیش لحظه آخری هتل مارینا

تور کیش قیمت اتاق های یک نفره

نرخ تور کیش چارتری اتاق های ۲ نفره

تور کیش ارزان  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور ارزان کیش  اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور کیش هتل 4 ستاره  اتاق های یک نفره روبه غروب

تور کیش هتل ارزان شایلیاتاق های ۲ نفره روبه غروب


تور کیش لحظه اخری هتل بین المللی

قیمت تور کیش اتاق های یک نفره روبه باغ

نرخ تور کیش اتاق های ۲ نفره روبه باغ

بلیط تور کیش  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور کیش قیمت خوب  اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور کیش نرخ هتل  اتاق های یک نفره لوکس باغ

چارتر نرخ تور کیش  اتاق های ۲ نفره لوکس باغ


ارزانترین نرخ تور کیش ایران

نرخ تور کیش آفری  اتاق های یک نفره روبه پارک

تور چارتری کیش اتاق های ۲ نفره روبه پارک

آفر تور کیش  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور کیش هتل ارزان اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور کیش رزرو هتل سوئیت

رزرو تور کیش  سوئیت

 




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: