نوشته شده توسط : چوبین

هزینه حمل و نقل با تاکسی در کیش چقدر است؟

شاید برای هر کسی اتفاق افتاده باشد قبل از سفر به هر جایی به بررسی هزینه تاکسی یا هر وسیله‌ای دیگر برای حمل و نقل در سطح شهر مقصد بپردازد. چون تور کیش نوروز 97 نزدیک می باشد و مسافران زیادی در تعطیلات به جزیره کیش سفر میکنند ، شاید شما نیز به دنبال هزینه تاکسی در سطح جزیره بپردازید و بخواهید بر اساس اطلاعات بدست آمده از هزینه حمل و نقل تور کیش خود را برنامه ریزی کنید.
باید از همین ابتدا اشاره کنیم که حمل و نقل اصلی در کیش قطعاً تاکسی می باشد. پس باید هزینه های حمل و نقل خود را در کیش بر اساس تاکسی بررسی کنیم. اگر برای 4 روز اقامت در تور کیش برنامه ریزی کرده‌اید، حداقل در طول این 4 روز 5 بار تاکسی سوار می‌شوید پس باید هوشیار باشید که برنامه ریزی رفت آمد خود را در این 4 روز جوری تنظیم کنید که بیشتر از 5 بار نیاز به سوار شدن تاکسی نباشد چون در غیر این صورت باید هزینه زیادی برای حمل و نقل با تاکسی در نظر بگیرید. و اما در ادامه همه چیز را در مورد تاکسی در کیش بیان میکنیم.
خودرو تاکسی در جزیره کیش متنوع و رنگ و رنگ می‌باشد اما بیشترین رنگ شامل ماشینهای زرد و ماشینهای سفید است.

که تاکسی زرد برای حمل و نقل خطی را دارند و تاکسی‌های سفید برای جابه جای دربستی و تاکسی تلفنی محسوب میشود. اما باید این را بدانید علاوه بر این دو نوع تاکسی عمومی ، مراکزی به عنوان شرکت تاکسی رانی در سطح شهر پراکنده هستند و با تماس به این شرکتها میتوانید تاکسی خود را داشته باشید .با همه این شرایط های گفته شده در مورد انواع تاکسی‌ها، دیگر گردشگران دغدغه رفت و آمد در جزیره کیش را نخواهند داشت. میتوانند بدون هیچ نگرانی و با اطلاعات کامل تور کیش و حمل و نقل در شهر کیش را پشت سر بگذرانند.  تا این جایی داستان برای مسافران تور ارزان کیش مشخص شد و اما در مورد هزینه‌های تاکسی در جزیره کیش که از بحث مهمی برخوردار میباشد بشنویم.

هزینه حمل و نقل با تاکسی در کیش چقدر است؟

هزینه حمل و نقل با تاکسی در کیش چقدر است؟

تاکسی متر ، وسیله ای برای حساب کردن هزینه تاکسی به صورت متری می‌باشد که دیگر مسافر مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد رانندگان تاکسی نخواهد شد. این تاکسی‌ها که شامل تاکسی متر هستند از ساعت 6 صبح تا ساعت 1 بامداد 3600 تومان و پس از 1 بامداد 4500 تومان محاسبه میشود. به ازای 7 کیلومتر 360 تومان میشود و به ازای کیلومتر اضافه تر 396 تومان محاسبه میشود. و برای هر 60ثانیه توقف 396 تومان اضافه میشود. تاکسی خطی
این تاکسی ها نیز مجهز به تاکسی متر می‌باشند اما و ساعت شروع به کار آنها نیز از 6 صبح تا 12 شب که قیمت 990 تومان و بعد از ساعت 2 شب 1200 تومان میشود. تا هفت کیلومتر هر یک کیلومتر آن با 98 تومان حساب میشودو کیلومتر بیشتر یا اضافه تر 123 تومان بیشتر حساب میشود.
نکته : تاکسی های خطی مسیرهای ثابتی را طی میکنند که شامل مرکز خرید سفین – مرکز ونوس – بازار مروارید – خیابان کنار- مرکز خرید پردیس – خیابان آذربایجان می‌باشد اما خارج از خط و به صورت دربستی نیز میتوانید این تاکسی‌ها را رزرو کنید.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: